HTML

Egy vizslalány rém keserves hétköznapjai

Najda vagyok. Magyar vizsla; okos, gyönyörű és szerény. Blogomban a saját,Eszes és előző élettársam Vitéz, valamint két kétlábúnk hétköznapjairól írok :)

.

2010.01.01. 17:00 :: Misi82

Kedves Érdeklők!

Tudom,mostanában hanyagoltunk Titeket de hiába rengeteg tennivalónk akad otthon! Vitéz lakótársnak sokszor küzdenie kellett a betevő falatért, a társadalomban betöltött pozíciójának szintentartásáért.  

 

Szegény minden este holtfáradtan dőlt be a házba.Persze ennek leginkább én örültem,mivel nyugodtan tudtam aludni,a gyagyás Vitéz nem b..szogatott.Persze amikor arról volt szó,hogy mehetünk vizsla-wellnessre ahelyett,hogy élvezte volna a szabadságot mindenki törölközőjén keresztülszáguldott aztán farokbehúzva menekült a vízben bambán ácsorgó kétlábú felé.Látnotok kellett volna!!! Fetrengtem a röhögéstől.....Micsoda legény!!!Röhej!

Mára ennyi,legközelebb az őszi kalandjaink következnek...Orcánnyalás Mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://najda.blog.hu/api/trackback/id/tr701637394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása