HTML

Egy vizslalány rém keserves hétköznapjai

Najda vagyok. Magyar vizsla; okos, gyönyörű és szerény. Blogomban a saját,Eszes és előző élettársam Vitéz, valamint két kétlábúnk hétköznapjairól írok :)

Méghogy a Vitéz Gyagyás!!!!

2010.01.01. 17:29 :: Misi82

Drága Nézők!Vagy Szimatolók!Vagy Mittudomén!

 Végre ez a nagyképű nő eltkarodott géptől!Nemtudom észrevettétek-e de állandóan engem rempöl-ez egy vizslarágalmazó szó,ha esetleg új-és régi fullandi társaim nem értenék.Annyi igazsága van a csajnak,hogy tényleg hónapok óta pörgünk.Főleg ő. Képzeljétek annyi esze van,hogy elment modellkedni-nagyarcú-.Hát ez lett belőle...

Hát láttam már vizslásabb vizslát is.....Szerintem ÉN nagyszerű Vitéz sokkal szebb és jóképűbb vagyok.Mutatooooom:

Most már mindenki láthatja a különbséget köztünk.A különbség számottevő.Természetesen az én javamra.

Majd elfelejtettem december elején este új látogató érkezett hozzánk.Eleinte Lelencnek lett elnevezve , aztán megkapta a Bátor nevet.

 

Hja Bátor...persze tegnap este,amikor mindenféle hangos izék meg villogások voltak ki volt az első,aki berohant a házba?Na ki?Hihi.... a Bátor..hihi.Ezek után engem akár Elefántvadásznak is hívhatnának..... Szóval már eme dinnyefejűvel is foglalkoznom kell... Sőt!Kiderült,hogy a csajnak a rokona!Meglátszik: majdnem egy alomból származnak! ÉN csak ÉN vagyok tökéletes...      Vitéz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://najda.blog.hu/api/trackback/id/tr101637459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása