HTML

Egy vizslalány rém keserves hétköznapjai

Najda vagyok. Magyar vizsla; okos, gyönyörű és szerény. Blogomban a saját,Eszes és előző élettársam Vitéz, valamint két kétlábúnk hétköznapjairól írok :)

Khmmm... VITÉÉÉÉZ

2009.06.14. 09:58 :: Misi82

Drága Olvasóim!

Szánom-bánom, hogy nem jeletkeztem, de újabban nagyon elfoglalt vagyok, vagyis pontosítok: elfoglaltak vagyunk.... Immáron ketten osztozunk a kutyaházon - a kosaramon csak azért nem, mert azt közös erővel szétrágtuk - ugyanis a kétlábúim (pardon, kétlábúink) beköltöztették az állítólagos leendő pasimat VITÉZ-t, aki lendületből azzal kezdte, hogy kirakott a helyemről - de persze, én, a kiváló-okos-édes-szerény Najda rendet tettem, azóta szent a béke.... fura ez a kis krapek, folyton nyafog valamiért, én ezt nem értem, nekem csak akkor van hangom, ha valamit akarok, de ez a pasi.... leül-nyafog-feláll-nyafog-lefekszik-nyafog-fut-nyafog-eszik-nyafog-ás-nyafog-rág-nyafog-alszik-na jó, akkor nem nyafog, de egyébként folyamatosan.... amúgy jó fej, most már közös erővel rágjuk szét a kisebbik kétlábút (a feje hátulján az a lógó szőr (szerintük haj) nagggyonnn finom), meg persze ezt megpróbáljuk a másiknál is, jóval kevesebb sikerrel.... no, de most mennem kell, mert még a végén egyedül ássa át magát a Vitéz a veteményesbe, és akkor az övé lesz az összes finom karalábé, amit ugye mégsem engedhetek meg.... képekkel hamarosan jelentkezünk....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://najda.blog.hu/api/trackback/id/tr261183845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása