HTML

Egy vizslalány rém keserves hétköznapjai

Najda vagyok. Magyar vizsla; okos, gyönyörű és szerény. Blogomban a saját,Eszes és előző élettársam Vitéz, valamint két kétlábúnk hétköznapjairól írok :)

Itt meg lehet őrülni...

2010.07.25. 14:48 :: Misi82

Drága Nézelődők!

 Szinte nap mint nap kivonulunk a közeli erdőkbe,hogy a kennekben felgyülemlett energiáinkat levezessük.Múltkor meghajtottam egy őzet a búzatáblában,amive csak egy problémám volt,hogy az őz kilátott a kalászok fölé.... Nekem fantasztikus lábakkal rendelkező-és tökéletesen szerény-vizslalánynak viszont keményen ugrálnom kellett.Majdnem megcsíptem.....Hazaérve Eszes hálótárs teljesen kiakasztott.Nem elég,hogy állandón nekemrohan-vajon lát egyáltalán?-állandón ott kell neki ásnia,ahol én szaglászok.... amióta a kétlábú a pacsizást tanulja vele,szabadidejében is gyakorol... És mi mást pacsizna le állandóan,mint a fejemet!!!Csoda,hogy néha begurulok és elordítom magam?Miután pedig mindenki rám figyel helyére zavarom a zavarkeltőt!

 

 

 

                         Najda vagyok.Kemény.....

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://najda.blog.hu/api/trackback/id/tr62174725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mecseki Szarvasűző Nomád 2010.10.04. 14:50:52

sziasztok Szatmári Roland vagyok nálam van Nemes(Vitéz) testvére Nomád. Lenne egy két kérdésem ha elküldenétek a telefon elérhetőségeteket felhívnálak benneteket.
e-mail címem: szatrol@freemail.hu
előre is köszi: Roland
süti beállítások módosítása